Продавець Торгова компанія LOSSO розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4684 відгуків
+380 (98) 040-25-00, +380 (93) 040-25-00Зателефонувати
Товари для дому і саду
+380 (98) 040-25-00
+380 (93) 040-25-00
+380 (50) 040-25-00

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення або обмін товару можливий: 1. У разі браку. 2. Незадоволеності покупця товаром, за умови, що на товарі не залишилося слідів використання, а також цілісності упаковки. Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що: - товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, - товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер +380980402500 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - не відправляйте товар самостійно за зворотною адресою, уточніть адресу для повернення товару у менеджера нашої компанії; - надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Процедура повернення товару Неналежної якості: - зателефонуйте на номер +380980402500 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - уточніть адресу повернення товару у менеджера нашого магазину; - повідомте № декларації відправленої посилки та заповніть заяву на повернення коштів; - після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок. Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється перевізником Нова пошта (м.Івано-Франківськ, НП №25, отримувач - Кутовий Андрій Сергійович, тел. 0930402500) Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на картку. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner